2012. március 15., csütörtök

Kicsiben gondolkodsz arról, aki a legnagyobb?



Néhány héttel ezelőtt feltették Nekem ezt a kérdést. Igaz. Sokszor nagyon rövidlátók tudunk lenni azzal kapcsolatban, hogy mire vagyunk képesek. Mit tudunk elérni? Mik a határaink? Igen. Emberi szemmel jogosan látjuk a dolgokat ezen a szemüvegen keresztül. Azt mondod: én csak ennyit kaptam az élettől, "ezt dobta ki a gép," vagy csak kicsit oldalra nézel és látsz valakit, aki már sok mindent elért, vannak céljai, sikeres, ahelyett,hogy előre néznél és elkezdenél hinni. Minden ember kapott valami olyat az Élettől, amitől ő egyedi és megismételhetetlen, amiben kapott tehetséget. 


Egy biztos, amit megtanultam. Az, ha valamiben sikert érek el nem az én érdemem. Kaptam hozzá talentumot és használom ennyi és az is biztos, hogy mindenki "kicsiben" kezdi, de aztán ha ezt a picit megbecsüli jönnek nagyobb és nagyobb dolgok és egyszer csak ott tartasz,hogy "hoppá!", hogy is kerültem ide? Céljaink vágyaink elérésének útján sok nehézség érhet meg kihívás...de ha ezeken átmegyünk megerősödünk és így tudunk majd győzni. Elérni mindazt, ami eléhetetlennek tűnik. Nincsen lehetetlen! Elhitted ezt már valaha? Úgy igazán.. Belenéztél már valaha úgy a tükörbe, hogy igen Istenem Veled menni fog!! Rájöttem, hogy addig már most is elértem, hogy nem sikerült. 
Ideje hinni és tovább lépni a bizonytalaságokon ahhoz, hogy elérjem a céljaimat. *


Ideje elkezdeni merni nagyban gondolkozni arról, Aki a legnagyobb!!!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése