2012. február 20., hétfő

Ready to Love?! *

Kész vagy -e szeretni?

Valakit, aki gyenge.
Valakit, aki sérült.
Valakit, aki reménytelen.
Valakit, aki elveszettnek érzi magát.
Valakit, aki beteg.
Valakit, aki árva.
Valakit, aki nincstelen. 
Valakit, aki szereteért kiállt.

Mert tudod az ilyen embereknek, van igazán szüksége SZERETET-re. 
Bemered-e vállalni valakiért,hogy odaadd mindazt amid van, csak azért,hogy Neki megváltozzon az élete? Mert tudod volt valaki,aki odaadta az életét Értem és Érted. ÉRTED? 

Csak azért,hogy a reménytelenségből újra legyen reményed.
A beteg meggyógyuljon.
Az árva, ne érezze magát egyedül.
Akinek már semmije nem volt, annak MINDENE meglegyen. 
Aki úgy érzi mindenki elhagyta, megtalálja a Szeretetet. 

Tudod a napokban elgondolkodtatott, hogy mennyire hálás lehetek, azért mert megvan mindenem Őbenne. Ha elkezdesz úgy élni,hogy hálás vagy azért,amiben vagy és amid van hidd el könnyebb lesz. 
... Kész vagyok szeretni... A napokban olvastam valahol,hogy a szeretet nem egy érzés csupán, a szeretet elkötelezettség. Mennyire igaz. Úgy gondolom,hogy az emberi kapcsolatoknak talán ez lehet a legfőbb kulcsa. Elhatározod,hogy szeretni fogod a másik embert. Pont. Nincs tökéletes kapcsolat csak sok kegyelem,szeretet és megbocsátás :) Függetlenül attól,hogy milyen kapcsolatról beszélünk. Persze sokszor nem könnyű, de elhatározás kérdése. Mindezt azért tudom,mert van Valaki,aki nem mondott le rólam,bármit is tettem. Szeretném én is így szeretni az embereket. 

A napokban ismét nekiültem a hangszernek, ez lett belőle. Hallgassátok!:)

Szeretet, Noi* 




2 megjegyzés:

  1. erről egy személyes történet jutott az eszembe. Volt egy ember, akit "véletlenül" megismertem. Nem is tudom mi rá a jó szó, de nagyon keményszívű. hiszem, hogy vannak érzései, de nagyon mélyen el vannak benne rejtve, nem mutatja őket, pedig egy hihetetlenül értékes ember - szerintem. Nagyjából 1 évig nagyon sokat foglalkoztam vele, kb. minden nap imádkoztam érte, próbáltam vele beszélgetni, feloldani 1-2 gátat, de nem igazán sikerült. Próbáltam felé közvetíteni a szeretetet, de elutasította. szeretem mint embert, szeretek vele beszélgetni és különleges embernek tartom. De sajnos megromlott a nem túl közeli kapcsolatunk, ő nem értékelte azt, hogy foglalkoztam vele, nincs rá szüksége, nem engedett magához közel, még baráti viszonyig sem. Na, nem is tudom mit akartam igazán kihozni, a lényeg, hogy hiába van meg bennünk a szeretet, hiszem, hogy tudok őszinte szeretettel szeretni és ezt ki is tudom fejezni, de ez nem mindig elég, kell valami plusz. Attól, hogy én szeretettel fordulok felé és igyekszem, attól ő még visszautasította, én pedig elfáradtam. Elfáradtam a sok próbálkozások közepette, úgy érzem, hogy még rosszabbra fordult az idő haladtával minden. Szerethetek, de van olyan, aki nem képes (önmagától függetlenül) befogadni. Remélem, hogy egyszer megváltozik az élete, és valamennyire hatással tudtam lenni rá, jó értelemben. :)Számomra egy nagyon fontos ember, kár, hogy nem érzem rajta a hajlandóságot.

    VálaszTörlés
  2. Azt,hogy az ember mit érez egy dolog. Tudod.. én úgy vagyok ezzel a dologgal,hogy nem nekünk kell elvégezni meggyőzni embereket az Igazi szeretetről. Arról,hogy van aki szereti őket, van aki odaadott mindent értük. Isten elvégzi a munkát nekünk csak ki lépni kell és megosztani az emberekkel,amiben hiszünk ami bennünk van...és van,hogy elutasítják. De hidd el emlékezni fog Rád... a szeretetre és törődésre,amit kapott Tőled, akkor is,ha látszólag elutasítja. Nagy dolog,h tudsz és mersz szeretni, a többit bízd oda a munka hátralevő része már nem a miénk. Változni fog. Én is szívből remélem,hogy egyszer rádöbben , miről is beszéltél neki,miért voltál más mint a többi ember?! Miért tudtál szeretni akkor is,amikor ő nem viszonozta...?! Hmm.

    VálaszTörlés