2012. január 27., péntek

Walk in The Promise.*





Annyi minden van bennem. Tervek. Álmok. Mi lesz a jövőben? Mit szeretnék, mi fog változni?
Egy reményteljes jövő áll előttem. Sok - sok ígéret, várakozás. Csak jönnek a gondolatok és tele vagyok reménnyel. Mennyi dolog van.. Hmm..


Egyet tudok,hogy mindig lesz aki mellettem áll és segít. Bármennyire is nehéz lesz,lesz aki fogja a kezem,akihez fordulhatok. Soha nem leszek egyedül.


Hmm.. látni kell a célt. Hova tart az életem? Mi a célja? Tudom miért élek, ki mellett döntöttem.
Hm.. annyira nagy vágy van bennem,hogy minél több ember ismerje meg ezt a túlcsorduló szeretetet. Amiben nincs gyűlölet, szidalom, fájdalom, teher, reménytelenség, kiábrándultság.
Benne van minden,ami igazán az Élet.


Szeretem nézni az embereket..amikor egy hosszabb idő után újra találkoznak, megölelik egymást... Valahogy mindig jó érzéssel tölt el. Látni benne a kedvességet,törődést,a feltétel nélküli elfogadást.
Szeretek beszélgetni, megismerni az embereket, látni az életüket, milyen dolgokon mentek keresztül,segíteni ahol lehet. Talán sokszor elég annyi,hogy meghallgatok valakit, akire rázúdult sok minden. Nagy áldás,amikor valaki bizalmat ad,hogy megossza az életének egy kis szeletét velem. 


Sok kihívás áll előttem a következő hónapokban. De nem ezekre nézek. Békesség tölt be. Csak Istenre nézek és az Ő hatalmára. Ennyi elég a győzelemhez. *









4 megjegyzés:

  1. jó volt olvasni, amit írtál, picit magamra is tudtam vonatkoztatni. Tetszik az a rész, ami úgy kezdődik: "szeretem nézni az embereket.."
    én is szeretek embereket megismerni, megismerni az életútjukat és a motivációjuk okait, ami út közben vezérelte őket.. stb. Mert így én is objektívebben elemezhetem magam. Írtad, hogy szeretsz segíteni ahol lehet. Én is szeretek, de ezzel óvatosnak kell lenni... már futottam bele olyanba, hogy a kisujjam adtam és a kezem kellett, amit most pl. lelki támaszként is értelmezhetünk. Úgyhogy vigyázz egy szinten túl, mert a jó lelkű embereket ki tudják használni is, ami csak rombolja a jót benned, a jót mindig tiszteld annyira, hogy nem tékozlod el. Azért kaptad, hogy vigyázz rá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) bár nem tudom ki vagy...ígérem vigyázok Rá:)

      Törlés
    2. jah, nicknevet ír ki, oda kellett volna írnom a végére, ne haragudj! Polgár József from the schooool :)

      Törlés
  2. Ooooo:) mááár vágom:) hééélóóóó:) te is a bloggeren tök jó:)

    VálaszTörlés