2013. július 15., hétfő

megtaláltam Benned.



Az ember sok mindenben keresi a biztonságot, reményt, örömöt, a kiteljesedést...
sok mindent kipróbálhat, megpróbálhat elérhet, de valójában mi az, ami TELJESsé teszi? 

Amikor azt mondod, nincs semmi másra szükségem Nekem CSAK ez kell. 
Érezted már a bőrödön végigfutni azt a végtelen érzést,ami a szívedig hatol a csontokig, átjárja a gondolataid, elméd felszabadul és annyit tudsz csak mondani igen EZ KELL. 
Valami végtelen forrás,ami mindig ad magából,ha kéred. Nem önző, nem vádol, nem keresi a maga hasznát csak adni akar, méghozzá túlcsordulóan..valami olyat,ami átváltoztatja a gondolkodásodat az életed. Nem értem miért teszi? Miért vállalt ekkora áldozatot értem és érted? Lenyűgöz. 

Ott állok előtte és szól: Engedd meg,hogy szeresselek. 
Szeretni..egy olyan világban,ami a gyűlölettel, a kihasználással, a nyomorral van tele ..és Ő mégis szeretni akar. Engedem és akarom mégjobban átélni, felfedezni milyen mély és magas ez a szeretet.

megtaláltam Benne mindazt, amire egy ember leginkább vágyhat. Istent és az Ő végtelen szeretetét. 

.KÖSZÖNÖM.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése