2012. január 7., szombat

..mert szeretem.*

Az elmúlt napokban elgondolkodtam,hány olyan dolog van az életemben,amit szívesen csinálok és ezeket a dolgokat általában "mindent bele" módon. Szeretem az életemet szenvedéllyel élni. Legfőképpen Isten iránt. Inspiráció.Szenvedély. két központi dolog.

..nos és mi minden fér ebbe a listába. elégsokminden.:)

például a zene* - milyen érdekes,hogy anno 6 évesen amikor először betopogtam még óvodásként a zenesuliba nem is hittem volna milyen hatással lesz az életemre a zene mindenéle formája. Hmm. Jó visszaemlékezni ezekre az évekre,úgy jártam szolfézsórára,hogy a tanárnő írta a hangjegyfüzetembe az órai anyagot,mert hát még óvodás voltam. Állítólag különleges lányka voltam,mert 6 évesen csupán zeneoviba mehettem volna,de láttak fantáziát a felvételin bennem így hát...na de hogy is keveredtem ide:) szóval a zene számomra egy olyan dolog ahová a nagy rohanós élet közepette is menekülhetek. Picit kikapcsolni lenyugodni. Kijátszani mindazt,ami bennem van.

Jövőbeli álmok tervek között van az ének tanulás és természetesen a billentyűk extra profi használatának megtanulása is. Mert valahogy bármennyire is sok énekversenyre jártam még a iskolás évek alatt valahogy ez kimaradt az életemből.

Sok álmom van a jövőben és egyre több lesz. Várom. Izgatottá tesz,hogy napról napra valahogy többet látok a világból megtapasztalom a bőrömön milyen is az "valódi élet szaga" és látom az embereket körülöttem,tapasztalom milyen amikor egy igazi barát ott van,amikor szükség van felemel és bátorít a jelenlétével. Olyan sok minden van amiért hálát adhatok. Nem kezdek bele a listába,de bőven lenne mit sorolni.

Sok - sok változás lesz a következő fél évben,de "minden napnak elég a maga baja" és ami mögöttem van azt elfeledve,ami előttem van annak nekifeszülve utok célegyenest.;)

Áldás, szeretet*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése