2012. február 23., csütörtök

Friends *



Késő este van. Fáradt vagyok. Tele vagyok gondolatokkal. Mostanság sok minden változik bennem. A hozzáállásom sok mindenhez, talán most kezd eljutni a tudatomig, igen lassan felnőttem. Erős lenne azért még az a kifejezés,hogy "kész nő" lettem, inkább "félkész" (: 

A napokban elgondolkodtam azon mennyi olyan dolog van,ami megváltozott az elmúlt évekhez képest. Talán kimondhatom,hogy kiszélesedett a látótér. 19 évesen még abszolút nem tudtam mit veszek a nyakamba, azzal a kalanddal,hogy felköltözöm a nagyvárosba (: sokat kaptam az elmúlt években jót is rosszat is,de főként jót. Ez mind-mind formált felkészített arra,hogy önálló felnőttként is egyszer megállhassam a helyem. Jó visszanézni, sok örömteli dolog ért az elmúlt években. Hálás vagyok. Egyre jobban látom és tudom, mit szeretnék, hogyan képzelem el a jövőt. Természetesen a változás jogát fenntartva (: Tudom,hogy jó kezekben a helyemen vagyok. Egyre inkább látom az értékeket másokban...
hmm...
hogy,mennyire nagyra értékelem azt,ha...

* amikor valaki meghallgat
* ha valakivel lehet őszintén, komolyabb dolgokról is beszélni
* ha valaki észreveszi,mikor kell hallgatni és mikor kell szólni
* ha valaki áldoz az idejéből nem csak 15 percet
* ha valaki tud érezni, tud meglepni, szeretni feltétel nélkül
* tud türelmes,kitartó és megértő lenni

.... csak egyszerűen hálás vagyok,hogy jópár ilyen barátot kaptam az elmúlt években. 

Köszönöm Nektek!!! <3



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése